نوشیدنی های خوشمزه و مقوی برای افزایش انرژی بدن هنگام ورزش کردن. یک نوشیدنی ورزشی باعث نمی‌شود سریع‌تر بدوید یا بلندتر بپرید، بلکه فقط مایعات و موادمغذی را که با عرق کردن از دست داده‌اید، جبران می‌کند. اما نوشیدنی‌هایی وجود دارند که واقعا روی تمرینات ورزشی تاثیر دارند. حین انجام تمرینات جرعه جرعه آب بنوشید(کم آبی می‌تواند ناتوان‌تان کند)، و این نوشیدنی‌ها را هم امتحان کنید و نتیجه‌اش را ببینید. آب گیلاس. گیلاس. مقدار: دو نیم فنجان. بهترین زمان نوشیدن: یک هفته پیش از هر رخداد ورزشی مانند مس ...

نوشیدنی های خوشمزه و مقوی برای افزایش انرژی بدن هنگام ورزش کردن

یک نوشیدنی ورزشی باعث نمی‌شود سریع‌تر بدوید یا بلندتر بپرید، بلکه فقط مایعات و موادمغذی را که با عرق کردن از دست داده‌اید، جبران می‌کند. اما نوشیدنی‌هایی وجود دارند که واقعا روی تمرینات ورزشی تاثیر دارند. حین انجام تمرینات جرعه جرعه آب بنوشید(کم آبی می‌تواند ناتوان‌تان کند)، و این نوشیدنی‌ها را هم امتحان کنید و نتیجه‌اش را ببینید.

آب گیلاس

گیلاس

گیلاس

مقدار: دو نیم فنجان

بهترین زمان نوشیدن: یک هفته پیش از هر رخداد ورزشی مانند مسابقه دو، هر روز بنوشید(و البته همان روز).

خواص این نوشیدنی: ورزشکاران استقامتی که پیش از دو ماراتن آب گیلاس نوشیده بودند، نسبت به کسانی که از این آب میوه مصرف نکرده بودند، بعد از مسابقات درد کمتری احساس کرده بودند. مواد فتوشیمیایی موجود در این نوشیدنی، التهاب را تسکین می‌دهد.(همچنین آب گیلاس به شما کمک می‌کند شب۹۰ دقیقه بیشتر بخوابید)

چای سبز

چای سبز

چای سبز

بهترین زمان نوشیدن: روزانه و همچنین دقیقا پیش از شروع تمرین

مقدار: ۳ تا ۴ فنجان

خواص این نوشی��نی: کافئین موجود در چای سبز به شما کمک خواهد کرد مدت بیشتری ورزش کنید. همچنین چربی بیشتری می‌سوزانید، کاتچین که از ترکیبات موجود در چای سبز است، چربی سوزی را بیشتر می‌کند، مخصوصا حین تمرینات ایروبیک.

لیموناد زنجبیلی

لیمو

لیمو

مقدار: نصف قاشق چایخوری زنجبیل سابیده شده را به یک فنجان شربت لیموناد اضافه کنید.

بهترین زمان نوشیدن: روزانه

خواص این نوشیدنی: زنجبیل که حاوی ترکیبات ضدالتهابی است، از درد عضلات پس از تمرین، تا حدود ۲۵درصد می‌کاهد.

قهوه

قهوه

قهوه

مقدار: پیش از تمرین ۳ تا ۴ فنجان بنوشید.

خواص این نوشیدنی: کافئین استقامت را افزایش داده و خستگی و ناتوانی را به تاخیر می‌اندازد؛ به شما کمک می‌کند با قدرت بیشتر و برای مدت طولانی‌تر ورزش کنید.
/ مجله سلامت

کلمات کلیدی :
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه